داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

کم کاری مهدی‌پور دروغ سال است

  • کد خبر: ۱۵۲۲۱۶
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
کم کاری مهدی‌پور دروغ سال است
مهدی مهدی‌پور، هافبک میانی استقلال درحال آماده سازی نهایی است تا به ترکیب تیمش بازگردد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی مهدی‌پور، هافبک میانی استقلال در حال آماده سازی خود برای بازگشت به ترکیب استقلال است. گرچه با درخشش اخیر هافبک‌های میانی استقلال شانس این بازیکن برای بازگشت کم شده، اما مهدی‌پور که سابقه بازی در تیم ملی را هم دارد درتلاش است، دوباره جایگاهش در ترکیب اصلی را پس بگیرد.

هافبک میانی استقلال در این ایام که با مصدومیت دست و پنچه نرم می‌کرد با شایعات متعددی مواجه بود. یکی ازاین شایعات به بی میلی این بازیکن برای بازی در ترکیب استقلال اختصاص داشت. حتی گفته شد مهدی‌پور عمدا خودش را به مصدومیت زده تا برای استقلال بازی نکند.

هافبک استقلال، اما این اخبار را تکذیب می‌کند و درباره شایعاتی که پیرامونش شکل گرفت این واکنش را نشان می‌دهد: «عجیب است. چه طور می‌شود خودم را از بازی‌های نسبتا آسانی که در هفته‌های اخیر وجود داشت محروم کنم و در آستانه شروع بازی‌های سخت برای بازگشت به ترکیب اعلام آمادگی کنم. این حرف‌ها خنده دار است. بعضی‌ها برای خراب کردن بازیکنان هر حرفی را به زبان می‌آورند. نه، این طور نیست. من هیچ وقت دنبال این کار‌ها نبودم. در شان من نیست چنین رفتاری انجام بدهم و با قدرت برمی‌گردم.»

به احتمال زیاد مهدی‌پور می‌تواند از بازی با گل گهر سیرجان درترکیب استقلال قرار بگیرد. هرچند که بازگشت او قدری دشوار شده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->